Voorpret - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van Annemarieke Koelewijn - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van Annemarieke Koelewijn - WaarBenJij.nu

Voorpret

Blijf op de hoogte en volg Annemarieke

26 Oktober 2016 | Nederland, Krommenie

Nog maar 5 dagen! We worden allemaal wat zenuwachtig! Niet ziek worden, wat ik prompt werd natuurlijk, mailbox stuk, printer stuk, mama in de stress, sigaren en koffersoap etc etc Voorpret is meer Voorchaos. Ik zal blij zijn als we in dat vliegtuig zitten

  • 27 Oktober 2016 - 07:45

    Jo:

    Stresssssss

  • 27 Oktober 2016 - 07:45

    Jo:

    Stresssssss

  • 27 Oktober 2016 - 08:54

    Yvonne Zorn-van Zomeren:

    Wij kennen Elly en Dick in Heerhugowaard! Maar jullie reis gaat een tikje verder. De zit is wat lang, maar daarna is er volop ruimte!! Ik heb gehoord van vrienden en kinderen hoe prachtige dit land is. Komt goed!
    Ik volg jullie graag.
    Lieve groet van Wim en mij,
    Yvonne

  • 27 Oktober 2016 - 09:14

    Joke Goedhart:

    Oh, wat spannend allemaal. Jan en ik gaan jullie op de voet volgen hoor. We wensen jullie allereerst een goede en veilige reis en een prachtige tijd in Australië.
    Grusse aus Bad Bentheim!

  • 27 Oktober 2016 - 12:18

    Marijke Bakker:

    Wat ingenieus dat je dit op deze manier doet Annemarieke. Je krijgt nu elke keer een mail als jij een nieuw bericht plaatst? Maar evengoed graag heel veel foto's op Facebook! Goede reis!

  • 01 November 2016 - 08:12

    Ko :

    Wij wensen jullie allemaal een goede reis en heel veel plezier aan de onderkant van de aarde.

    Groepjes van Femmina, Jesse, Danielle en Ko

  • 01 November 2016 - 08:15

    Ko:

    Sorry, geen "groepjes" maar " groetjes" tikfoutje van je zwager

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemarieke

Ik, Annemarieke doe verslag van onze reis Down Under! We gaan erheen om de 60e verjaardag van mijn schoonzus te groots vieren! Wij zijn: man Simon, dochter Eliza, zus Gea, moeder Aafje (82) en Laudine, een vriendin van dochter Eliza. We gaan naar West Australia, Perth, Fremantle waar mijn broer en zijn vriendin sinds 3 jaar leven. We blijven een maand en gaan de middelste twee weken met een camper de westkust in noordelijke richting verkennen tot Exmouth. Het wordt een unieke en onvergetelijke reis, daar ben ik zeker van en ik hoop dat jullie het mee kunnen beleven door mijn reisverslagen met fotos. We vertrekken op 1 november via HongKong naar Perth en 30 november terug via Abu Dhabi!

Actief sinds 26 Okt. 2016
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 4382

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 01 December 2016

Western Australia: family visit and camper trip

Landen bezocht: